Tjocka Ön!

Aldrig mer.. ALDRIG MER TJOCKÖÖÖÖ...

Äventyret!
Fy faan vilket kaos.. Elin ringer mig på måndag kväll å vill ha med mig ut till nån ö för å träffa lite kompisar till henne å dricka öl.. Shiiiet tänker jag, de lät ju nästan kul... som vanligt svarar jag "JaePå".
Drar iväg på tisdan klockan 6, kör en snabb middag på donken å fortsätter sen mot Kapelskär..
Allting går skit bra å vi blir hämtade av grabbarna vid i hamnen i rafsnäs. Vi kommer fram till båten som för övrigt inte var mkt större än en såndär liten gummi jolle som vi alla har paddlat omkring i nakna på stranden när vi var små. 5 minuter ut på sjön säger grabbarna att de tar en halvtimme ut till ön.. (hur faan skulle de här sluta egentligen? jag jobbar ju imorn).

Väl ute på ön!
Som tur var vart de iaf. ingen brutal fylla eftersom orre (som hade lovat oss massa öl) hade druckit upp all öl så de fanns ingen kvar.
De blev lite högstadie lekar (sanning & konka) lite "jag har aldrig" och en jävla massa flugsmällning.
Bög prat på hög nivå vart de när alla sanningar från killarna kom fram, avsugningar, trekanter och blygisar stora som dumbos öron va några av de härligheter som spilldes under lekens gång.
Killarna blev fullare å fullare medan jag å ellan blev tröttare å tröttare.. Klockan blev tre och killarna lovade att köra hem oss när det blev ljus (runt 4 alltså).. klockan blev 4 och alla sov som små barn, vita stjärtar stack upp under täckena på vissa sängar, Naken.. ja visst.. varför inte?.. Boys will be Boys..!! Själv sov jag bredvid Elin, fullt påklädd å trött som ett jävla djur eftersom jag bara sov 3 timmar natten innan.

The morning!
Klockan blev halv 6 och med bara 2 timmars sömn kravla jag å ellan oss upp ur sängen för att mötas av den härliga lukten av PRUTT!! tack för den (nämner inga namn)... fin start på morgonen..
De vi inte ännu visste var att morgonen skulle bli värre än någon morgon vi tidigare upplevt..
När vi väl skulle åka hem vägrade killarna att gå upp å köra oss, vi började speed walka till hamnen för å ta färjan, bara att killarna sa höger men vi skulle egentligen gå vänster.. va fan e de för skit lixom..
Vi kom fram till färjan efter en halvtimmes power walk å fick vä'nta en timme på färjan för vi hade precis missat en, vi kom i land och det vart stress till jobbet..
20 minuter sen bara och världsrekord i att köra fort en längre sträcka..

FY FAN FÖR TJOCK ÖN!!!!!!! JAG HATAR DEN TJOCKA ÖN!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha så äkta!

2007-08-23 @ 14:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0