Hey baberiba 4 life xD

Vaknade på måndag morgon klockan 7 och gick upp för att käka frukost, klockan blev halv 8 och jag invänta uppdrag från manpower. Klockan 8 kom samtalet som jag så länge fruktade skulle komma, ett nytt uppdrag på ett nytt ställe. RnB var företaget som behövde min hjälp så jag klev upp ur soffan, där jag hade krypit ihop framför en film medan jag väntade på uppdrag, och började packa väskan. 3 minuter senare ringde telefonen igen och då var det ändrade planer, RnB behövde ingen hjälp längre så jag gick och la mig i soffan igen. Vid 9 trodde jag att jag skulle få en ledig dag men 15 minuter senare kom de där samtalet igen. Denna gång var det nått företag som hette Baluba som behövde hjälp. Va fan är Baluba lixom =D.. skit oseriöst tänkte jag. När jag kom fram och insåg att det var ett event- och tv-produktions företag som bl.a. producerar hey baberiba så vart jag AS GLAD!!.. den första personen jag fick träffa var ägaren, Peter Settman aka Ronny, från ronny å ragge =D 5 minuter senare kommer författaren Jan guillou in genom dörren och jag hälsar även på honom.

Ringer syrran direkt för de här är våran chans jue.. vi måste charma tv producenterna å få dom att producera en show om våra liv, det kommer bli tittar succé kan jag lova.. haha.

Ganska slapp dag på måndan, slutade halv 6 och kom hem vid halv 8. Missa dansen så jag spelade kalaha med Majsan istället å drack kaffe =)

Tisdag morgon kom och som vanligt är det skiiiit svårt att få upp ögonlocken på tisdags mornarna men eftersom jag har ett roligt uppdrag nu så drog jag mig upp ur sängen.
Kom till jobbet och fixade frukost till hela teamet, när jag sen sätter mig i receptionen igen så kommer christine fucking MELTZER in genom dörren..!! asså hon är ju den skönaste bruden som finns.. helt klart min förebild.. DRÖM verkligen..
Sitter nu å hoppas på att få träffa Peter Magnusson och David Hellenius oxå.. de vore fan KÖNG

Hey Baberiba 4 life gott folk ;)


Kommentarer
Postat av: elin

haha mamma räknas inte :p

2007-12-05 @ 10:48:34
URL: http://elinakerlind87.blogg.se
Postat av: kristina

när fan ska du börja skriva lite egentligen... sista är ju från 2007.. hehe

2008-10-06 @ 22:34:58
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0