Torsdagens bravader..!

El Danzaré va dagens höjdpunkt, Mega dans show är kanske ett måste om jag inte ska få spö av Stina, och gymmet är nog övergivet för kickboxningen =P

Ny dag, nya uppdrag och även nya bråkiga kunder som man bara vill skjuta i huvet. Jag må ha världens slappaste jobb om man kollar från utsidan, men är man en kollega så vet man.... att det inte alltid är lätt att hantera en skrikig kund när man absolut inte får lägga på luren.  Men se de possitiva, varje samtal blir en utmaning och man vet inte vad som väntar en när man trycker på den lilla svarta knappen nere i högra hörnet, är det en tjeje eller en kille? en arg eller glad kund? en gammal eller ung? gäller det krav eller avslut? spännandeeee ;)

om man kollar på dagen i övrigt så har den varit hmm.. slapp.. 8.20 va jag på jobbet, lunchen va god (som vanlig.. tack mamma ;) haha) köpte glass på statoil, magnum dubbel caramel.. mmmmmm... jobba å slet till 16.30 då jag brände hem i min aaas coola skoda vid namn Karin ;).. slapp i soffan ungefär en timme sen va det dags för middag, 4 knäckebröd med ost å te. Sen till El Danzaré.. hemma vid 21.00. Nu sitter jag här ;)

Imorn blir det möte på jobbet och nästa vecka blir ett helvete på jobbet.. vill inte, vill inte, vill inte.....
Nu gott folk får jag tacka för mig, nästa beroende framkallande dos får ni på måndag ;)

ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0