Att försöka hinna med

Det är inte lätt att hinna med allt man vill göra när man läser på universitetet. Man ska hinna plugga till alla tentor som kommer och köpa kurslitteratur och gå på föreläsningar och göra seminarieuppgifter och hinna träna på KTC (kliniskt tränings center) innan examination osv. osv.
Utöver allt man ska hinna med i skolan så ska man hinna med att ägna lite tid till sin pojkvän och sina vänner, man vill hinna med att träna så man blir lite slimmad inför sommaren och samtidigt så försöker man pressa in lite jobb tillfället dom få timmarna man är ledig och vaken för att kunna skrapa ihop pengar till hyran.

I helgen har jag hunnit med allt förutom att jobba så det har varit en prima helg. Har tränat både i igår och idag, jag har storstädat här hemma, tränat på KTC, umgåtts med min pojkvän och kollat på melodifestivalen med mina kompisar.
Sen har jag ju pluggat en heeeeel del oxå för imorn är det examinatioooon.. Väldigt nervös faktiskt. det kan antingen gå skit bra eller skit dåligt.. finns inget mellanting. =/

Har oxå hittat min dröm tröja idag, tyvär hinner jag aldrig jobba så jag har inte råd att köpa den =(

Tröja "Vintage" ORANGE     399:- på modekungen.se

Nu är det dags för lite mer plugg innan jag ska inspektera en kompis spinningpass som hon ska testa innan hon kör igång på riktigt.
Tjing så länge =)

Kommentarer
Postat av: yoyohano

MAT DAMON!



(;

2009-03-15 @ 19:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0