Fredag den 13:e

Trodde jag hade undkommit all otur.. sen blev klockan sex.. och jag snitta av mig halva fingertippen när jag skulle skära tomat till tacoskvällen som jag och Johan skulle ha!.. Jävla Johan å ge mig den vassaste kniven som finns.. på fredag den 13:e =)

När jag kom hem till min lägenhet runt 8 tiden så smet det in 2 katter i mitt lgh hus och sprang längst upp så jag försökte jaga ut den men när det inte gick så gick jag in i min lgh igen. Efter 5 minuter fick jag dåligt samvete för att jag lämnade katterna ensama där ute så jag öppna dörren för å se vart dom va.. då var det EN TILL katt där.. 3 Katter.. som hör till vem?

Johan kom förbi för att hjälpa mig slänga ut dom och då kom hans otur.. han blev riven av en katt och det var inte lite heller.. Såhär såg vi ut efter våran fredag den 13:e 
                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha. nej sorry. ajaj, vilken otur, men lite rolig otur.. hihi :p

2009-03-14 @ 12:54:28
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0