Bryter ihop!!

Jag kan verkligen inte hitta fokus och motivation till att plugga just nu. Jag vet inte vart jag ska börja. Så fort jag börjar så blir texten en enda stor klump med bokstäver som flyter runt och när jag försöker koncentrera mig på att läsa så kommer jag på mig själv med att tänka på något helt annat. Jag läser samma mening om och om igen och jag får verkligen ingen struktur på pluggandet!!
Paniken börjar krypa sig på och jag vill bara gråta och krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet.

Det blir inget mer bloggande idag! Jag måste ta tag i pluggandet, ta mig själv i kragen och peppa inför 2 dagars tentaskrivande!!

Återkommer efter tentorna är gjorda.

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Evelina

Lycka till med tentorna! Ska hålla tummarna för att det går galant. :) Kram

2010-08-17 @ 17:22:01
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: Evelina

Svar: Jag är med svag för svartvita bilder med lite rött i. ;) Haha!

2010-08-17 @ 18:09:08
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: tessan

SD- sverige demokraterna. typ ett sånt hät meddelande går runt på fb "JAG VÅGAR RÖSTA SD...Vi har barn som går till sängs utan att äta. Äldre som går utan nödvändigaläkemedel. Psykiskt sjuka utan behandling. Trupper utan ordentlig utrustning. MEN vi DONERAR miljarder till andra länder UTAN ATT HJÄLPA VÅRA EGNA FÖRST!... IDIOTI !!! 99% av er kommer INTE att ha modet... Att kopiera..." ren idioti enligt mig.

2010-08-17 @ 23:45:09
URL: http://kokadmask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0