I'm in miami bitch...

Jag har precis avslutat säsong 2 utav en helt sjukt bra serie. Kourtney and Khloe take Miami heter den. Det är dom berömda kardashian sisters som har gjort en reality serie om deras besök i Miami där dom har sin klädbutik "Dash". Dom är så sjukt roliga att titta på och där kan man verkligen snacka om syskonkärlek!!
Intro låten heter I'm in Miami bitch och jag har verkligen fastnat för den.



Nu ska jag pumpa den på maxvolym och laga lite mat medans jag förbereder mig inför en natts jobb. Dansar runt i en jumpsuit från bikbok, en avklippt t-shirt och mina nya gosiga stickade strumpor från Indiska som jag fick utav min älskling imorse när jag kom hem från jobbet.

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: linda

Visst är den serien bra!! :D Älskar dom två haha

2010-08-23 @ 09:55:16
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0