Molly, Concealer and Nails

Nu har jag städat, vart hos syster och snott muffins, käkat middag hos Moa, plockat svamp i skogen, fixat naglarna och nu är jag TRÖTT så jag tänker bege mig mot sängen.

När jag städade och hoppade runt här hemma till jätte hög musik så låg min hund i soffan och ville verkligen inte vara med. Blicken jag fick när jag försökte leka med henne var denna:


Idag kom min concealer som jag beställde i fredags från beautyplanet. Den är verkligen superbra och den täcker alla röda partier. Jag ska försöka ta något kort imorgon så ni får se hur bra den är. =)

Naglarna är oxå nya. Fransk manikyr med en fin guldrand precis under den vita kanten.
Nu blir det sängen. Natti natt =)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Annelie

snygga naglar!!

2010-08-25 @ 18:19:48
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0