Torsdagstipset #7

Oj oj, nu var det länge sen jag hade ett torsdagstips. Fick en fråga idag om vart mina torsdagstips har tagit vägen, så här kommer ett. =)

Idag tänkte jag tipsa om en helt fantastisk produkt från Make-up Store nämligen en eye primer. Jag har alltid tyckt att det har varit kul med smink men jag började köpa lite mer avancerade produkter för något år sedan. Jag läste på en blogg om något som heter eye primer som ska förstärka färgen på ögonskuggan. Jag tyckte det lät intressant så jag köpte en eye primer på make-up store för 155:-

Det var mitt livs bästa köp. Jag lägger ut en bild så ni får se skillnaden på styrkan av färgen med primer och utan primer.

MUS Microshadow Nightfall & MUS Microshadow Smaragde


Till vänster - Utan primer         Till höger - Med primer

Nu klarar jag mig inte utan min primer för sminkningarna blir tusen gånger snyggare och tydligare.
Ut och köp en nu på en gång. =)


x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Stina

ingen aning vad jag har gjort ska jag säga dig. Tänkte försöka ändra lite, men det gick åt helvete, så jag återställde det.. trodde jag!

2010-12-17 @ 21:16:23
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0