All work and no play!

Nu ska jag snart åka till jobbet och göra min tredje natt utav 4, sen är jag ledig en natt innan jag går på 4 nätter till. Det kommer att bli en tuff period men jag trivs på jobbet så jag tycker inte att det är så farligt faktiskt.

Idag har jag varit runt och letat efter en kroppsgel som jag är nyfiken på att pröva, men som inte verkar finnas någonstans. Jag har kollat på Åhlens, Kicks, H&M och ÖB. Den finns ingenstans!!
Jag letade runt lite på nätet och såg att den säljs på superdrug.com och på Boots. Det enda problemet är ju att dom endast finns i England och på Irland. Som tur är så är ju mina föräldrar där nu så min mamma har lovat att hon ska köpa 2 flaskor till mig. =)

Kom to mama my sweet body gel...
Vaseline Cocoa Butter Oil Gel 200ML
Bild tagen från www.superdrug.com

Nu ska jag åka till jobbet. Ha en bra kväll allihopa.

x x
/Claire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0