Breakfast in bed!

Vaknade upp till en halvmulen dag och vart inte alls sugen på att stiga upp ur sängen, så jag gick upp och gjorde frukost och la mig i sängen igen framför en film. Kan det bli mycket bättre när man har semester? =)

Efter det gick jag ut i trädgårn en stund och fixade snyggt i rabatten, medans Molly låg i skuggan med sin snuttefilt.

När jag var klar så fick jag ett sms av Tora som ville leka lite, så jag klädde på mig och åkte ner till henne för att ta en långpromenad och en fika ute i solen.
Dagens klädsel blev somrig:
 
T-shirt: GinaTricot, Jeans: GinaTricot (avklippta), Skor: Bianco
 

Snö of Sweden                                  GinaTricot

Igår gjorde jag dessutom om mina ögonbryn. Jag har alltid haft "snälla" halvmåneformade ögonbryn men jag ville ha mera spetsiga. Nu ser dom ut såhär ;)


Lite spetsigare än innan iaf.
Jag avslutade dagen med att mysa lite med J's syster och hennes tvillingar E och O.
Sötungarna badade i stadsparken och vi tittade på. Imorn bär det av till ånnaboda med tvillingarna och vi ska insupa ALL värme och härligthet som finns.



/Claire


Kommentarer
Postat av: Stina

Fin du är gumman.

Jobbar inatt imorgon och lördag. sedan nästa vecka jobbar jag mån,tis,fre,lör,sön , och sedan så är jag ledig 9 nätter.

2010-07-01 @ 20:47:03
URL: http://stina3.blogg.se/bebis
Postat av: Johanna

Hej.

Min familj bor i Vingåker som ligger i Södermanland.

Ligger mellan katrineholm och Örebro.

Johanna

2010-07-02 @ 13:03:11
URL: http://crollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0