Den perfekta presenten!

Alla vet hur svårt det kan vara att köpa en present till killar. Det blir oftast kalsonger, strumpor eller nån typ av klädesplagg. Jag tycker att det känns tråkigt att köpa samma sak varje jul och varje födelsedag så jag har mer och mer gått över till upplevelser. Den enda nackdelen med upplevelserna är att de oftast kostar från 500:- och uppåt.

Idag ska vi på fest hos Js kompis, Erik P, och då kom jag på denna idé:



   

Jag slängde ihop lite Chips, Chilinötter, ölkorv, öl, jordnötter och tillslut 2 fotbollsfilmer med tabbar genom tiderna. =)

Voila!! En riktig killpresent.

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Den är riktigt smart, och den går ju att anpassa till personen som fyller, så kan det bli lite personligt också! =)

2010-07-03 @ 11:52:18
URL: http://cessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0