Filmdag

Idag gick jag upp sent (som vanligt) ;) Moa ringde och frågade om jag ville ta en lunch på stan så jag tog en dusch och gjorde mig iordning och åkte ner till Rosalis Deli för lunch. När vi satt där och åt så kom vi på att vi båda ville se filmen The Twilight Saga - Eclipse och att den gick klockan 15.15 idag. Vi drog oss till biografen och det fanns biljetter kvar så vi köpte godis och tog plats framför bioduken.



Man blir så himla kär i filmen för det är så mycket kärlek. Tvåan va inte mycket att hurra för men den här var faktiskt riktigt bra.


När jag kom hem sen så blev det en promenad med hunden innan jag ställde mig och lagade lite middag. Efter maten så blev det en till film då min pojkvän är ute med sina vänner och jag tar en lugn hemmakväll med mig själv. ;)
Nu ska jag åka och hämta pojken och sen blir det nog sängen.

Vad har ni gjort ikväll?

x x
/Claire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0