Måste ha!!

Jag har hittat världens mysigaste klädesplagg. Det är nog inget man har på sig när man vill vara fin men fy fasiken vad mysig den ser ut. Jag personligen tycker att den är himla fin oxå. Finns i olika färger eller med olika tyger och mönster. Kolla hemsidan.


Bilder tagna från www.onepiece.no

En annan sak som jag vill ha är en goodybag från London. Det är en tävling som pågår på Fattybom's blogg där man kan vinna en goodiebag från London. Jag vill ha den!! Enbart för att jag är sjukt nyfiken av mig och vill verkligen veta vad som finns där i. =)


Kika in på hennes blogg för att vara med och tävla du med!

Nu blir det sängen så vi hörs imorn mina läsare.

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Stina

jäklar vad ball, en sådan måste jag också ha =)

2010-07-15 @ 12:12:19
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0