Shopping, mys och motion

Nu har jag verkligen varit aktiv dom senaste 2 dagarna. I torsdags natt jobbade jag och kom inte i säng fören vid 8.30 på morgonen. Av någon anledning så vaknade jag klockan 12.30 och kunde verkligen inte somna om. Jag gick runt som en zombie hela dagen men lyckades iaf. ta mig till marieberg med syrran för lite shopping. 2 nya nagellack och en klänning blev det.
 VERO MODA, 295:-
 Lavender Bubbly crystal

På bilden kan ni även se skorna som jag köpte förra veckan från skonamig.se.

På kvällen kom Cissi förbi och eftersom vi inte har setts på ett tag så blev det ju självklart massa mys på min baksida och till det hör ju vin till. ;)




Det blev sent i säng och klockan 11.30 imorse vart jag väckt av min pojkvän som ville ha med mig på en skogsvandring eller nått. Det var faktiskt himla trevligt men att gå/klättra i skogen och bland berg i 3,5 timmar när det är 30 grader i skuggan är INTE att rekommendera!!
   Och hunden var med =)

Vi kom hem vid 18-tiden och nu sitter jag och halvsover på jobbet och kroppen känns som att den kommer lägga av när som helst. Jag tänkte lägga upp en sista bild på rabatten som jag fixade hemma hos min mamma. jag tänkte att det kan vara kul för er att se slutresultatet. =) Ungefär såhär såg det ut innan ----> http://clairee.blogg.se/2010/july/ut-med-gammalt-in-med-nytt.html

Och nu ser det ut såhär:




Vad tycker ni om mitt hektiska dygn? ;)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det blev superfint i rabatten hemma hos dina föräldrar! =) Och våran kväll var supermysig! <3

2010-07-11 @ 10:32:22
URL: http://cessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0