SJ regionaltåg och bondfest

Just nu sitter jag på tåget påväg hem till mina föräldrar. Jag är måttligt seg efter en helg med bondfest och nattjobb så det ska bli skönt att komma hem till mamma & pappa och bli omhändertagen.

Som jag skrev i mitt senaste inlägg så var vi på fest i helgen hos Js kompis som fyllde 25. Han och hans mamma hade festen ihop så det var en 75års fest med 130 gäster och galet drag. Jag har tyvär inga bilder eftersom jag lyckades glömma kameran hemma. TYPISKT!!
Jag tog iof lite kort med mobilen när vi åkte hem dagen efter. Riktig bonde fest var det, bilderna säger allt!!

 Lantlig charm ;)


 Mysigt




Vi kom hem på söndagen runt 16.30 och då blev det pizza med syrran innan jag drog mig iväg till jobbet. Jag gick verkligen på sparlåga hela natten. Kände mig som en zombie eftersom vi inte kom i säng fören 04.00 efter lördagsfestandet. Men idag sov jag till 15 så nu är jag lite piggare iaf.

Igår var det ju "The 4th of July" Vilket jag tänkte hylla med att måla naglarna i Americas färger. Enda nackdelen var ju bara att jag inte har blått nagellack, så det fick bli lila istället. =)



Nu ska jag "njuta" av denna 2 timmars långa tågresa.

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Annelie

nagellacket blev ju fint ialla fall :-)

Ja vi hyr ut varan lagenhet, det var darfor vi malade om den i helgen.

klanningen kan ju kopas pa andra satt, du kan ju skicka pengar sa kan jag bestalla den, det blir ju billigare :-)

xxx

2010-07-07 @ 13:35:35
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0