Språkgrubbel

Idag blev det sovmorgon till max. Jag gick precis upp ur sängen och har tagit mig ut till baksidan och solen. Sitter med en kopp tea i handen och klickar runt bland olika bloggar och olika språkkursers hemsidor. Jag ska nämligen åka till frankrike i 4 månader och plugga franska har jag tänkt. Det billigaste alternativet jag har hittat är Nice, men det är nog inte så populärt att jag åker dit då mitt ex bor där. Det andra alternativet jag har hittat är Antibes. Det ligger oxå på östkusten, mellan Cannes och Nice.

Är det någon som har förslag på andra kuststäder som man kan åka till? Eller är det någon som vill tipsa om ett bra och billigt företag man kan åka med?




x x
/Claire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0