Tävling om ringar

Nyss hemkommen från jobbat och är helt slut efter mina 4 nätter. Nu ska jag sova en stund innan jag ska planera en date tills ikväll. Sen ska jag även börja kolla på lite lediga dagar att ta en göteborgs roadtrip och besöka ULLARED, för där har jag aldrig varit och jag har hört att det är ett måste. ;)

Innan jag lägger mig så vill jag tipsa om en tävling som finns på modegrabbens blogg. Man kan vinna sjukt snygga ringar från zylber.com. Gå in och kika!



Natti natt mina läsare, vi hörs om några timmar igen.

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ah va kul. Är nästan lite avundsjuk pâ jobbfronten. För det är väldigt lugnt med jobb hos mig just nu.

Vart ska du i Frankrike? Plugga?

Kram

2010-07-22 @ 10:14:15
URL: http://crollan.blogg.se/
Postat av: J

Sleep tight ;)

2010-07-22 @ 14:09:23
Postat av: Farbror

Hoppas du kommer på besök då ! Och visar vad du köpt på Ullared.

2010-07-24 @ 00:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0