Midsommar med gänget

I fredags packade jag in allt i bilen och begav mig mot enköping tillsammans med jossan. Vi skulle åka till Majsan och Fredrik för att fira midsommar. Vi missade början utav dagen eftersom jossan jobbade till klockan 15 så när vi kom fram till Enköping så låg hela gänget på bryggan och solade och hade åkt wakeboard och bananbåt hela förmiddagen. Vi åkte vidare hem till Majsan och Fredrik för att börja med maten, medan dom andra packade ihop sina saker.

Hela gänget var samlat och det var fan den bästa midsommarn på länge. Vi käkade middag, spelade lite brännboll, dansade lite och avslutade kvällen med att leta efter en frisbee. Vi hittade ingen så det blev fotboll istället, 2 on 2 med en och samma målvakt och ett mål.

Jag har fortfarande ingen kamerasladd så alla bilder från i helgen kommer upp imorn då jag åker hem till Örebro imorn.

Hur var eran midsommar?

//Claire


Midsommar klädseln


Det "vinnande" brännbollslaget ;)

 Majsan och Fredrik

Gänget


Dagen efter blev det sol och bad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0