Semester Tisdag

Varför är man så trött när man har semester? Jag ställde klockan på 07.00 imorse för jag tänkte vara duktig och ta en morgon springtur innan jag drog igång med allt jag ska göra idag. Jag stängde av klockan i sömnen och vaknade 3 timmar senare. HUR är det möjligt? Jag har ju sovit hur mycket som helst den senaste veckan!!

Ja ja, nu är jag iaf vaken och ska strax gå ut till tvättstugan och köra igång några maskiner. Sen ska jag fixa lite i rabatten på framsidan och eventuellt måla dit en text på min egenbyggda blomlåda som jag gjorde förra veckan.
Det ända jobbiga är att jag inte vet vad jag ska skriva på den. "Välkommen" eller kanske "Claire" eller "Bonjour"??

Vad tycker ni?



/Claire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0