Äntligen!!

Nu har jag äntligen blivit klar med mina utbildningar. Massör och vaxör är jag nu och jag har precis fått hem alla saker jag har beställt för att komma igång med vaxandet. Jag har oxå införskaffat mig en ny massageolja som luktar mörk choklad och som hjälper till att få igång blod- och lymfcirkulationen i kroppen.

Jag åker hem över påsk och jag har redan en hel mängd "kunder" som jag ska ta hand om och hjälpa dem bli mindre håriga och mer avslappnade. ;)

Efter påsk så är det en vax och vin fest inplanerad för mina vänner i Örebro. Tanken är att vi ska dricka vin för att bedöva nerverna lite och sen ge oss på vaxningen av diverse kroppsdelar. =) Jag tror att det kommer att bli grymt!

Nu blir det plugg innan jag drar ner en sväng på stan med syster.

Hej så länge
/Claire






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0