Måndagspyssel

Idag började dagen med spöregn och hagel och då vill man ju verkligen inte kliva upp ur sängen när klockan ringer vid 8-tiden. Eftersom jag hade tenta på morgonen så hade jag inte så mycket val så det var bara att rulla ur sängen och slänga på sig lite kläder.

Efter tentan hängde jag hos syster lite och hjälpte henne packa eftersom hon ska flytta den 1 April. Sen när jag kom hem runt 4 så var det dags för lite pyssel. Jag hittade några gammla små glöggflaskor i köket som jag bestämde mig för att göra om så att dom blev lite fina. Resultatet blev såhär:





Om man inte vill ge bort dem så kan man ju alltid använda dem som ljusstakar kom jag på sen =)




Efter glöggpysslet blev det lite påskpyssel och både ljusarrangemang och påskris styrdes upp. =)
Nu blir det snart lite mat och eventuellt en film så jag får säga tuddles for now. ;)

Puss
/Claire

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0