Scrapbooking

På senaste tiden har jag blivit väldigt kreativ. Jag och C var på en scrapbook kurs förra månaden och den var verkligen jätte bra. (www.stellas.se) Det svåraste när man pysslar är att få fram bra idéer, och det första man måste göra innan man sätter igång och pysslar är ju just att komma på en idé. Att vara på kursen var som att dricka en inspirations redbull, idéerna bara sprudlade och vart man än kollade så fanns det nytt material och nya verktyg som man tidigare inte ens visste fanns.

Att gå runt och kolla på de andra deltagarnas verk gav även väldigt mycket. Man fastnar lätt i ett och samma tankemönster och då blir alla bilder man gör nästan likadana.
Jag har gjort 4 bilder och 2 födelsedagskort sedan vi gick på kursen. Jag har även börjat måla tavlor och har blivit klar med min första, och är nu inne på min andra.

Jag slänger upp lite bilder pådet jag har gjort och ska försöka hålla bloggen uppdaterad med nytt material och annat kul.

Hej så länge!
//Claire


Välkommen tillbaka-kort till Lisa


Syster & Pojkvän på stranden


Vintermys


Bebis mys


Sommar 2009


Födelsedagskort, Framsida

Födelsedagskort, Insida


Första tavlan, mer träning behövs nog =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0