Slut tampen

Kommer ni ihåg bilden som jag la upp för en månad sedan? Den bilden som jag tog på min trädgård när våren började komma och snön hade smält bort?

Jag tog en till bild idag, en månad senare, och nu ser den ut såhär:


Och när det ser ut såhär.. så kan man ju faktiskt göra sånt här:

Tröttnar man på å göra sånt hemma, så tar man en tokig helg ner till lund och hälsar på sin storebror och på vägen hem så trillar man in på ett bröllop på bingolotto och blir TV-stjärna!!





Bröllopsparet och deras flickor!


Jag tog över Lotta Engbergs jobb ;)


Men hon tog snabbt tillbaka det.. Hehe



Nu ska jag hoppa i säng. Imorn bär det av mot Sthlm då vi har 3 födelsedagar att fira. Jossan, Liam och Molly.. Grattis på er mina underbara <3

Puss och kram
/Claire


Kommentarer
Postat av: johanna

Du är underbar :) du får berätta allt om bingo lotto på lördag :D

2010-05-27 @ 23:04:24
URL: http://flippermos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0