Bröllopsfest och hetsig vardag

Nu är jag ju himla slarvig med bloggandet tycker jag. =)
Jag har så otroligt mycket att göra just nu. Jag söker jobb och sammanställer ett CV och personligt brev. Jag har praktik varje dg mellan 8-16 ungefär, efter praktiken har jag möten med Ritz för att planera massa roliga kvällar för alla studenter på universitetet.
När jag inte har möten med Ritz så planerar jag klassens examensdag och lottar ut extraplatser till dem som har många att ta med sig på den stora dagen.
När jag inte gör det så försöker jag städa lite hemma och förbereda inför halloween och nästa helg då mina föräldrar kommer på besök.

Ni förstår vad lite tid jag har att blogga på. ;)

Men nu tänkte jag iaf. bjuda på en eller två bilder från helgens bröllopsfest som vi var på nere i Lidköping.
Varsågoda ;)





















Sådär ja! Nu blir det en dusch innan jag ska slänga mig i säng efter en lång dag!
Natti natt =)

x x
/Claire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0