Dålig klär!

Oj oj oj. Nu är jag verkligen jätte dålig på att blogga, men jag har så himla mycket att göra hela tiden. Jag fixar fester, pluggar, har praktik och försöker klämma in att jobba vissa nätter om jag har någon ork kvar till det.

Jag är nu inne på min andra praktikvecka på vårdcentralen. Veckan är fylld med massa vaccinering av patienter, besök av små spädbarn som ska på kontroller, blodprovstagning i massor och veckan avslutas med en härlig tenta på fredag morgon som efterföljs av ett examensmöte.

Sista praktikveckan blir fylld av vaccinering, besök hos sjukgymnasterna och barnmorskorna samt en avslutning på veckan med en halloweenfest. Jag LÄNGTAR!!

Vad har alla ni för planer inför halloween? =)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du glömde c-uppsatsen =P Så som sagt, man har lite väl mycket att göra just nu! =P

2010-10-19 @ 21:01:38
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Maria

Någon form av Halloweenfest tänkte jag nog försöka mig på och har en liten plan om vad jag ska klä ut mig till också.. =) Får de om det blir bra!

2010-10-19 @ 21:45:37
URL: http://mitrolle.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har en liten önskan :P

Om du kommer till berga i början av december så vill jag jättegärna boka dig på en vaxning :D

Bikinilinje + ben :D:D

Vill inte se ut som en skogsmulle och då är jag för stor för att ens försöka mig på att fixa det själv :P

2010-10-20 @ 23:57:24
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0