Design by Claire

Nu är min walk-in closet nästan färdig =)
Det ända som fattas är att jag ska rensa upp lite bland alla saker där inne och sen självklar hänga in alla mina kläder som jag inte hunnit hänga in ännu.

Igår när min pojkvän skulle sätta upp gardinstången så råkade han luta sig mot en utav hyllorna som är uppskruvade på en gipsvägg och hela hyllan kollapsade. Nu har vi två stora hål i väggen istället för en hylla till mina skor. =(
Men den skruvar vi snart upp igen.. Här kommer lite bilder iaf.

Innan:


Efter:





Vad tycker ni? Jag kanske borde satsa på att bli inredare istället? ;)

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Stina

SUper fint gumman... vill också ha!!

2010-09-16 @ 13:13:23
Postat av: Johanna

jag är riktigt avis! Den blev super fin! Njut av din walk-in nu :)

Kram

2010-09-16 @ 17:31:18
URL: http://crollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0