Dop i Göteborg


Nu är vi precis hemkomna från dopet av Sonja i Göteborg. Vi åkte redan klockan 10 imorse och kom fram runt 12 i Göteborg. Dopet började klockan 13 och det var ett litet dop som hölls inom familjen. Efter dopet åkte vi alla till Maria och Christians kvarterslokal där det bjöds på underbar mat, en tipsrunda och mysfika. Det var massa barn och 3 hundar så det var full fart hela dagen och nu kom vi precis innanför dörrarna hos J's föräldrar igen.

Jag är helt slut!! *puuh*

Nu ska vi dra oss iväg till J's syster och hennes familj och senare ikväll blir det popcorn och film, om vi inte hinner somna innan dess såklart.

Här kommer lite bilder från dopet som ni kan njuta av tills jag bloggar nästa gång.
 Dopsällskapet

 Fin musik av J. ♥

 Döpning

 Stolta föräldrar

 Prästen Håkan med sitt barnbarn

 Gudmor & Gudfar

 Familjen Fager

 ♥♥

Jag och Molly

 Jag och Molly

 Maria och Sonja

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Toppenfina bilder! =)

2010-09-11 @ 20:13:05
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Annelie

Fina bilder :-)

2010-09-12 @ 00:22:12
URL: http://anneliepop.blogg.se/
Postat av: Tora

Du är så vacker på bilderna Claire!

2010-09-13 @ 21:43:10
Postat av: Maria Fager

Det var väldigt kul att ni kunde komma på dopet. Vilka fina bilder! Du får gärna skicka över dem till mig! Kram

2010-09-17 @ 09:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0