En helg i storstan

Kom precis fram till Sthlm. Mina torsdagstips är lagda lite på is just nu, dels för att jag har så mycket att göra just nu och dels för att jag har idétorka på tipsfronten. =)

Imorgon tänkte jag iaf. lägga upp lite bilder på olika outfits som jag har med mig till Sthlm i helgen. Jag har bara ett par skor med mig men det får gå ändå.
Imorgon är jag HELT ledig, vilket jag inte varit på hur många veckor om helst. Jag har alltid haft något jag varit tvungen att göra eller någon att passa upp på.
Ska bli skönt med lite ledighet.

Imorgon har min arbetskamrat en utställning i Sthlm som jag ska gå på. Det kommer nog bli mysigt. Sen blir det nog lite shopping och fika inne i stan innan jag åker hem för att grilla lite med pappa och hans vänner. =)
Tessera konst konsthantverk och design

Nu ska jag kolla klart på the body guard som går på tv3 och sen ska jag sova.

Vad har ni för er i helgen?

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

sv: tack så jättemycket! Nej nu gör jag inte det.. men jag funderar på att trycka ett antal kopior & sälja kanske.. kram :D

2010-09-04 @ 18:06:07
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0