I just hate school...

Jag hade skrivit världens längste inlägg om mina kurser och hur dålig timing alla fel och brister har... Men det tog för lång tid för mig att skriva klart inlägget så jag loggades ut och hela inlägget försvann. =(

Självklart händer det när allting annat redan går åt pip svängen.

Men men, nu blir det tillbaka till tentapluggandet då jag har 3 kurser som jag bollar i luften samtidigt just nu.


Är det INGEN som har lite roliga nyheter att dela med sig så att jag kommer på andra tankar och på lite bättre humör?

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag borjade mitt nya deltidsjobb idag och lyckades kopa nat nytt pa en gang, tror att jag har ett shoppingproblem :-s

2010-09-21 @ 23:04:19
URL: http://anneliepop.blogg.se/
Postat av: Linda

jäklar vad grejer du har igång :P att du orkar..

Tutt-lekaget är kirrat med lite extra isolering :P

2010-09-24 @ 14:23:56
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0