I'm no fashionista... but i try!

Nu har jag blivit ombedd att lägga ut lite mer bilder på vad jag har på mig under dagarna samt skriva lite mer om studentlivet i Örebro, där jag bor.

Så jag tänker börja med att lägga ut lite bilder på 2 olika outfits samt lite kläder som jag köpte idag när jag va i stockholm. Jag började med vernissagen som verkligen var jätte bra. Dom hade riktigt fina saker som dom ställde ut och om jag hade lite mera pengar i fickorna så skulle jag absolut ha köpt massor utav sakerna!!

Vi börjar med 2 outfits då ;)




Leggings, skjorta, kofta; Veromoda l Halsband; Guldfynd l Örhängen; Ur&Pen l Skor; Bianco/Scorett


Byxor; Zara l Linne; Indiska l Armband; Lindex l Halsband; Guldfynd


Mina inköp under dagen i Sthlm =)
Zara
Cubus
Depend nagellack från Cubus

Zara
Zara

Din Sko
Jag hittade även ett par riktigt snygga stövlar på Din Sko men dom var så stora uppe vid knät så det såg lite knäppt ut. Väldigt synd för dom var riktigt snygga.


Vad tycker ni om mina inköp? Och vad har ni gjort idag? Några fler som har shoppat loss? ;)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Feta mjukisbyxzz hun ;)

/J

2010-09-05 @ 13:48:50
Postat av: Cecilia

Åh vad mycket fina kläder du köpt! <3

2010-09-05 @ 17:25:22
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Annelie

gillar skorna!

2010-09-05 @ 19:55:49
URL: http://anneliepop.blogg.se/
Postat av: emelie

Hej!



Jag fick se att du bloggat om dessa skor och jag undrar om du har dem och vill sälja dem? Jag har samma i svarta men vill verkligen ha dem i brunt också. Om de är i bra skick i -storlek 37-38? Du kan väl maila mig [email protected] om det låter intressant.

Vore jättesnällt!

Mvh Emelie

2011-12-30 @ 20:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0