Kaffe, bibliotek och fest

Åååh.. jag sitter här med mina skolböcker och Jossan har precis gått iväg för att sola. Hon ville ha med mig men jag ser ingen mening med det då jag ändå inte blir brun. Jag blir bara röd och fräknig =P

Ikväll blir det utgång med syrran och Jossan och bilder får ni lite senare. Men nu blir det en fråga, för jag undrar nämligen vad ni tycker om min blogg? Är det något ni vill se mer eller mindre utav? Några speciella tips ni vill ha på torsdagarna eller så?

Vore kul att få några kommentarer om det så att min blogg kan bli så bra som den bara kan =)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Annelie

mer klader och outfits :-)

2010-09-02 @ 22:11:20
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0