Monday Morning

Idag är det en riktig fixar dag. Jag ska ner till skolan och hämta ut en tenta och fixa lite andra saker. Jag ska ringa ett samtal till Irland för jag ska försöka fixa min 3-veckors praktik där. Efter det ska jag luncha lite innan jag sätter mig och skriver min skoluppgift. Sen tar jag en paus och åker och handlar eftersom vårat kylskåp är tomt. När jag kommer hem så blir det mera plugg och sen ska jag borra upp en gardinstång i min walk-in closet ;)
Jag avslutar min härliga måndag med att tvätta mellan 19-22.

Kan det bli mer spännande?
→ Hur ser eran Måndag ut kära läsare? ←

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Mari

härligt!

min måndag har sett ut såhär:

Föreläsningar mellan 9.15-15

Sitta vid datorn lite

Gå promenad

Handla lite på konsum

och nu sitter jag vid datorn igen :P Där emellan har det varit att diska, duscha, mysa med katten och lite annat :)

Och strax ska jag se på Halv åtta hos mig

och plugga lite tänkte jag innan jag förhoppningsvis somnar rätt tidigt ikväll.

2010-09-13 @ 19:19:27
URL: http://mariiorebro.blogg.se/
Postat av: Annelie

Tennis hela kvallen tror jag :-) det ar mannens tur att valja...

2010-09-13 @ 21:53:47
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0