Möte möte och möte

Idag har jag börjat dagen med ett möte, slängt i mig en lunchmacka på en kvart och sen haft seminarie i 3 timmar. Direkt efter det hade jag möte med en lärare och sen möte med en till. När jag kom hem blev det pizza och en halv film innan jag satte mig och plugga igen.

Huvudet bultar och jag har precis gjort mig en kopp varm choklad, nu ska jag kolla klart på resten av filmen innan jag sätter mig och pluggar igen.

Osminkad, utpumpad och inga långa naglar kvar =(

Det enda som håller mig flytande just nu är att det finns massor med roligheter som väntar i helgen. Klassfest, korridorsfest och eventuellt besök från "svärföräldrarna". =)

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Annelie

Helgen later rolig :-) vi aker till Smaland i helgen pa namngivarceremoni. Aker pa lordag morgon och hem till London direkt pa sondag morgon, valdigt intensivt :-)

2010-09-23 @ 00:20:53
URL: http://anneliepop.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Fick du tag på Tina också? =D Vad sa hon? Puss

2010-09-23 @ 06:20:59
URL: http://cessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0