Ny dag, Nya tag

Idag är jag så otroligt trött. Jag har haft praktik mellan 7-14. Sen åkte jag hem och kollade på "Den där Mary", som är så sjukt jäkla rolig alltså. När min pojkvän kom hem från jobbet så frågade han om jag skrattat mycket och det hade jag ju gjort, men när jag kollar på en komedi själv så kan jag inte sitta och asgarva rakt ut. Kan ni det? =)

Nu ska jag lägga mig en stund och sova för vid 21 ska jag iväg och jobba natt. Usch vad jag inte vill det just nu.

Men hörrni, det har inte trillat in en enda kommentar om min walk-in closet.... Tycker ni inte att den vart nå bra? =(

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jo,d en blev skitsnygg, men det gick inte att kommentera igår, det är nog anledningen till att du inte fått nån kommentar ;)

Puss

2010-09-15 @ 17:58:47
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Your loving mother

Great job Claire, maybe you could fix one of those for me too!!!!!

2010-09-15 @ 19:49:07
Postat av: Mari

Nej det gick inte att kommentera.

Skitsnyggt!

2010-09-16 @ 10:07:29
URL: http://mariiorebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0