Ny energi

Jag gick precis upp ur sängen och sitter här med min frukost. Nu jädrar är det sista rycket som gäller innan en någorlunda lugn period börjar.

Schemat för idag:
- Plugga (Skriva klar den första tentans rätta svar)
- Träna (Zumba och Core)
- Dusch & Lunch
- Plugga (Påbörja den andra tentans rätta svar)


Sen får jag se vad klockan blir när jag är klar med det. Men plugga fram tills läggdags blir det iaf. så att jag klarar tentan imorn. =)

Nu börjar jag verkligen se ljuset i tunneln.
Efter imorgon så är praktiken slut vilket innebär att en utav de 3 kurser jag bär på avslutas. Även barnkursen avslutas imorgon efter jag har skrivit tentan. Det är alltså 2 stora stenar som lyfts av mina axlar och det firas med fest och vänners sällskap. =)
Nästa vecka börjar en ny kurs men det är endast 1 veckas föreläsningar och sen 1 veckas självstudier innan vi drar igång med en 3 veckors praktikperiod.

Jag pustar ut =)

x x
/Claire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0