Pampering time

Idag gick jag upp vid 9 tiden vilket var jätte skönt. Det blev en tidig kväll i säng igår så idag känner jag mig helt utvilad efter 11 timmars sömn. Jag har ätit frukost och myst framför en film och lyssnat på regnet som smattrar mot fönstrena, sen tog jag fram lite kläder som har tappat knappar och sydde fast dem igen.
Hoppade in i duschen och tog en lång varm dusch med min nya hårinpackning från kérastas. Den gör verkligen underverk!! Dyr, men helt värd att pröva!


Nu sitter jag och färgar mina ögonbryn så att jag ska slippa måla dem varje morgon. Jag använder Depends frans och ögonbrynsfärg, den brunsvarta. Resultat får ni se senare =)

Vaxet är på värmning då det är dags för lite ben och axill (armhåle) vaxning. ;)
Sen blir det till att måla ansiktet och fixa håret, slänga på mig kläder och åka ner på stan och träffa syster.

Vad gör ni idag? Njuter ni av helgen? ;)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Låter som en härligt ledig helg! Jag har inte gjort så mycket idag, scrappat en hel del och tittat på ett hus med mamma o pappa! =)

2010-09-18 @ 18:22:43
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Annelie

Festade hela lordagen sa ar hemma och slappar idag, ska ut ocjkaka pizza till middag med mannen :-)

2010-09-19 @ 17:02:36
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0