Film mys

Jag sitter och myser i soffan hemma hos mina föräldrar och kollar på en dramafilm som heter "everybodys fine". Jag blir så berörd utav såna här filmer så dom är nästan lite jobbiga att titta på.


Senare ikväll blir det nog en bastu och efter det lite mys med mina föräldrar. Idag har det varit en lång dag då jag har varit på en fotokurs i 2,5 timmar och sen blev det en lunch med Stoffe, Lina och Stin i Solna. Jätte mysigt var det, det är synd att det inte händer oftare.

Imorgon beger jag mig hem till Örebro igen för att påbörja min skoluppsats och min walk-in closet. Det ska bli skönt att komma hem igen till mitt eget och till en lugnt kväll med pojkvännen och vovven. =)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Låter som att du har det mysigt hemma i Stockholm, men ser fram emot att du ska komma hem så att vi kan ses snart! Saknar dig!



KRAM

2010-09-05 @ 19:30:26
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja, han är supersöt! Fast just nu är han en aning lurvig, ska snart klippas lite =)



2010-09-05 @ 22:15:31
URL: http://cessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0