Torsdags Tipset #6

Jag älskar att kolla på film. Film är en flykt från vardagen man lever i. Ett sätt att smita in i en annan värld och i andras liv ett tag. Eftersom jag kollar så mycket på film så blir det väldigt dyrt att hyra film och jag är inget stort fan av att ladda ner film, så därför använder jag Lovefilm.

Just nu så kan ni prova Lovefilm GRATIS1 MÅNAD om ni skickar er mailadress som kommentar till detta inlägg.

Såhär funkar det:
1. Ni skickar er mailadress som kommentar till detta inlägg
2. Jag skickar en månads provperiod helt gratis till er mail
3. Ni följer anvisningarna i mailet och VOILA! ni är då medlemmar
4. Ni lägger upp en lista på de filmer ni vill ha skickade hem till er
5. Ni får 2 filmer hemskickade åt gången och ni kan se så många filmer ni vill under denna månad. Om ni inte vill fortsätta använda LOVEFiLMs tjänst efter den första månaden måste ni senast säga upp ert kostnadsfria hyrfilmspaket inom 30 dagar efter ni har registrerat er som provmedlem. På hemsidan står det när sista datum att säga upp är.

En månad gratis film, utan några som helst krav på att fortsätta som medlem.
Jag rekommenderar detta starkt!!



x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Lovefilm är toppen! =)

2010-09-23 @ 16:32:15
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Annelie

http://www.newlook.com/shop/womens/boots?trail=1002:cat420104:14002:cat970019&icCategory=cat420104&bfh_gp=1&bfh_so=3&bfh_ps=100

dar kan bestalla skorna :-) finns i tre farger

xxx

2010-09-24 @ 20:15:18
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0