True Blood

Var nere en sväng på stan med min syster och pojkvän idag. Kände för att sticka ut lite så det fick bli röda läppar. Jag har inga batterier i kameran så det blev två suddiga mobilbilder. Läppstiftet är köpt på TopShop och heter Rio Rio. Det är inte så täckande och rött som jag hade hoppats på när jag köpte det men det duger i dåliga tider. ;)

 

På stan blev det en skjorta och en vit stickad tröja. Den är så sjukt snygg och jag har letat efter en sån himla länge nu. Jag vart inspirerad av Crollan's outfit.
Bilder får ni lite senare för just nu ligger jag i soffan och spelar TV-spel. =)
Jag var oxå inne på scorett och hittade ett par riktigt snygga skor för 1199:- men jag köpte dem aldrig.

Bild tagen från www.Scorett.se

Vad har ni haft för er i helgen?

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Farbrors

Du hittar då alltid kläder när du går ut....snart har du inga pengar kvar. Lönen har ju precis betalats ut. Du är alltid snygg i det du har på dig, du måste kunna kombinera kläder i mängder för jag tror du har mycket kläder i gardroben.....men det har väl ALLA kvinnor...hehe !;-)

2010-09-26 @ 16:25:45
Postat av: Sara

Kan du inte visa bild på tröjan? :)

2010-09-27 @ 07:57:58
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Johanna

I like :)

Snyggt alltihopa!

Ja det måste varit jag. Vi hade varit och käkat på kina, eller skulle. Det var jag och en boende.

Hoppas du får en bra dag.

Kram

2010-09-27 @ 11:59:27
URL: http://crollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0