Videoblogg ;)

Idag kommer mitt första videoblogg inlägg. Jag har suttit hela dagen igår och ordnat med min dator som krashade i Måndags/Tisdags. Det tar sjukt lång tid att få tillbaka den som den var igen, men nu har jag lyckats och därför bjuder jag på ett videoinlägg. ;)
Jag satt även hela dagen igår med det där buset som jag har pratat om. Jag längtar tills lördag morgon för då kan jag visa er vad det är jag har pysslat med HELA veckan. ååh det ska bli så kul. =D

Här får ni iaf en video på vad jag ägnade mig åt igår.


Nu ska jag och cissi leta upp billiga flyg till Thailand då vi planerar att åka iväg 2 veckor med våra grabbar, efter examen i Januari. ;)

Hur är vädret runt om i landet/världen förresten? Har ni lika mycket sol som vi i Örebro? ;)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Stina

ooh.. jag och Joel satsar på att kunna åka till Thailand i Februari =)

2010-09-30 @ 15:42:36
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0