Vildaste kvällen

Igår hade jag praktik och när jag kom hem så var det ju dags att förbereda utgången. När man går ut behöver man ju alkohol så jag åkte ner på stan och köpte lite vin. På vägen hem så ser jag en liten gul gubbe mitt ute i vägen som står och skjuter med fartpistol mot min bil. Jag blir stoppad för fortkörning när jag körde 60km/h på en 50-sträcka. 2000:- i böter.... TACK så mycket!!

När jag kom hem så började vi göra oss iordning och sen gick vi ut till strömpis. Det var så äckligt mycket folk där så vi kunde inte vara kvar utan vi drog till Ritz istället. Väl på Ritz fick vi för oss att beställa in champagne. Inte speciellt studentigt gjort men mmm så gott det var ;)


Time to shine!




Sminket sitter på och jag är redo för fest


Jossan redo för att göra stan <3


Jossan och Molly the dog

Vi var inte speciellt snälla mot min pojkvän när vi åkte till krogen för vi lämnade lägenheten som världens bombnedslag. Helt galet stökigt.


När vi kom hem så fyllde vi badkaret och hälde i massa skum, tog ett varsit glas rött vin och satte oss i badet. Jag bestämde mig för att äta keso och nyponsoppa och när jossan ville smaka så fick hon ett skrattanfall vilket resulterade i att jag fick keso i hela ansiktet! Stackars min pojkvän som skulle upp och jobba klockan 6. Han fick lyssna på 2 fyllekajor som försökte vara tysta men istället bara pratade med stora bokstäver. =)


Idag har varit en film dag och vi har legat i sängen tills nu. Nu måste jag städa upp lite innan pojken kommer hem så att han blir lite glad.

Vad ska alla göra ikväll?

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Annelie

Lyxigt varre :-) du var jattesnygg i dem kladerna och ned haret uppe :-) ni var bade jattefina ;-)

2010-09-02 @ 22:33:15
URL: http://anneliepop.blogg.se/
Postat av: Annelie

annorlunda bra eller annorlunda daligt? :-) mitt har ar naturligt vagigt och jag har fyllt i ogonbrynen...

2010-09-03 @ 17:06:11
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0