Virkat och pärlor

Jag har fått önskemål om att lägga ut en bild på tröjan jag köpte igår. Den ser ut såhär:



Köpt på spirit i Örebro för ca. 349:-

Jag har ett vanligt svart linne under från H&M samt mina nya skjorts från zara och bomulls strumpbyxor från H&M.

Nu blir det fika och lite plugg innan jag ska iväg och busa lite nere på universitetet. Vad jag ska göra kan jag tyvär inte avslöja just nu men inom en vecka så ska ni få se resultatet. ;)

Förresten, hur många utav er använder högklackat på vardagar? Många använder ju bara högklackat när det är fest, men jag tycker att det "lyxar" till det lite att även ha det på vardan. =)
Vad säger ni?

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Farbror

Högklackat vardagar....de vete fan ! Håller med dig att det lyxar till vardagen. Man skulle klä upp sig mer på vardagen men du är Ju fin i det du tar på dig varje dag.

2010-09-27 @ 16:51:42
Postat av: sanna/fotoblogg

www.ssannanilssson.blogg.se

Kram!

2010-09-27 @ 18:16:15
URL: http://ssannanilssson.blogg.se/
Postat av: Annelie

jag anvander mer klackar an lagskor :-) passar mig battre och gor mig superlang, ibland nastan 2 meter!!!!

2010-09-27 @ 19:36:21
URL: http://anneliepop.blogg.se/
Postat av: Mari

Jag hade högklackat på min student, mycket festligt men väldigt ont. Dessutom kan jag inte gå i höga skor + att jag blir typ 2meter lång. Men det är fint på andra som kan gå i det. :)

2010-09-28 @ 12:22:22
URL: http://mariiorebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0