Invägning #4

Träningskalender:
Vikt: 55,1 kg             -2,4kg
Rumpa: 92 cm           -1cm
Lår: 52 cm                -2cm
Mage: 81 cm             -4cm

Jäklar hörrni.. nu har det kommit igång riktigt bra med träningen och målet att få den fina kroppen inför beachen 2011. (även om jag jobbar hela sommaren så kan det ju vara skönt att se fin ut.) ;)

På måndag får det bli en liten springtur för i helgen jobbar jag och hela nästa vecka jobbar jag. Hur går det för er med träningen? Blir ni inte peppade att ge er ut och springa loss när det är såhär fint väder? Det blir iallafall jag.

Nu ska jag snart springa ner till bussen för en kväll på sjukhuset.

x x
/Claire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0