På onsdag...

...åker jag iväg till min familj på Irland. Det ska bli så skönt att bara komma bort en vecka från allt och att få umgås med min syster och bror, som jag för övrigt inte sett på hur länge som helst.

Innan jag åker så blir det jobb, jobb och mera jobb samt packning av kläderna som jag ska ha med mig.

Boken om att starta eget ligger på köksbordet där jag la den i torsdags kväll tror jag. Jag hinner inte läsa i den nu när jag jobbar men på onsdag har jag ju några timmars resetid att beta av så läsa blir det nog gott om tid för. ;)

Idag har jag vart en snabbis på stan efter jobbet. Jag hittade ett jättefint växthus som jag tänkte plantera lite kryddor i.

Sen köpte jag lite handgjorda glas på Indiska här om dagen som jag tycker passar riktigt bra i dukningen i sommar. Köpte även 3 små ljus"lyktor" att ha på bordet i sommar. =)


Hur ser det ut i era trädgårdar nu? Och hur går det med träningen och invägningarna för alla som var med på det?

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Stina

vilket gulligt växthus. Vill också ha, vart köpte du det? pris? pussar

2011-04-17 @ 16:54:32
URL: http://stina3.blogg.se/bebis
Postat av: Johanna

Älskar indiska alltsâ! De har sâ fina saker.

Ska börja göra om min terass snart men har inte bestämt i vilken stil det ska gâ i. :/

Va kul att âka till Irland. Har alltid velat se det landet. Är du halvt frân Sverige och Irland eller hel irländsk? :)

Kram

2011-04-17 @ 17:41:57
URL: http://crollan.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh vad jag är avundsjuk på din Irlandsresa! Jag vill verkligen tillbaka dit, måste bara fixa pengar först.. suck..

2011-04-17 @ 22:59:32
URL: http://mitrolle.blogg.se/
Postat av: Evelina

Det går bra med min träning och invägning tycker jag. Dock ha rjag i all hast glömt bort att lägga upp det här. Men imon kommer den senaste invägningen! :)

2011-04-18 @ 21:10:09
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0