Just another rainy sunday

Hej min saknade skara!
Sitter just nu på jobbet och tittar ut på en grå himmel och stora regndroppar.
Jag har varit borta från bloggen ett tag då jag inte haft tid, lust eller ork att skriva någonting vettigt.
Det som har hänt sedan senast är väll att jag har kommit hem från min Frankrike resa som var både bra och dålig. Jag blev försenad från flygplatsen i Nice och fastnade sedan på flygplatsen i Paris... TVÅ gånger. Jag missade en arbetsdag och tvingades ta ut en semesterdag pga detta. När jag väl kom fram till Sverige befann sig mitt bagage inte i samma land som jag och det dröjde en vecka innan jag fick tillbaka det.

Eftersom jag åkte till Frankrike i 5 dagar och inte tog ut någon semester så har jag jobbat rumpan av mig sedan jag kom hem samtidigt som jag har flyttat in hos en kompis från jobbet. Det har blivit en hel del festande för att komma på andra tankar då jag i Juni flyttade isär från min sambo och all energi jag haft kvar har gått till jobbet.

Nu sitter jag framför datorn på jobbet och känner mig som en zombie. Om 5 dagar börjar min semester och jag kan inte längta mer. Det blir en helg med min vovve och sen 6 dagar i Venedig med mina föräldrar och deras vänner från Irland. Det ska bli så jäkla skönt att komma bort och se något nytt och slippa tänka på allt annat.

Lägenhetssökandet går inge vidare. Eftersom jag jobbar konstant så finns det ingen tid för att sitta och ringa runt till olika fastighetsbolag och tigga lägenheter, men på tisdag är jag ledig och då ska jag telefon terrorisera varenda fastighetsbolag i Örebro. ;)

Nu ska jag ta mig lite frukost så jag orkar med dagen. Ikväll blir det lite träning och förhoppningsvis får jag tillbaka lite energi igen.

Och just det... jag har börjat läsa arabiska. =)

A bientout
x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Hoppas du får en bra start på veckan ^^

2011-08-29 @ 17:46:20
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Annelie

hoppas att semestern muntrar upp dig lite. Venedig ar sa vackert!! at mycket pizza och drick en massa billigt rott vin :-)

2011-08-30 @ 20:06:51
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0