3+4. Berätta om din bäste vän och en person du beundrar

Jag har många bra vänner som jag skulle kunna skriva om men min allra bästa vän är faktiskt min lillasyster Emma.
Hon finns alltid där för mig och hon är den enda person i hela världen som kan veta hur jag mår utan att ens behöva vara i närheten av mig.
Vi bor i samma stad för tillfället och jag skulle inte kunna tänka mig att bo längre ifrån henne än gång/cykel avstånd.
Hon är min lillasyster men tar hand om mig som om hon vore min storasyster.
Jag beundrar henne något otroligt då hon tagit sig genom sin nästan 5 år långa utbildning utan att klaga det minsta och trotts att hon haft det kämpigt i perioder då hon har dyselexi.
Hennes passion är fotboll och träning i övrigt och en hel del av hennes tid går åt till detta. Hon har 2 jobb vid sidan av skolan och fotbollen och hon gör allt detta utan att någonsin klaga på att hon är trött eller att det är tråkigt/jobbigt.

Du är mitt ljus i mörkret Sis!! ;)



x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Emma

Love you sis <3 du e bäst!

2011-12-26 @ 23:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0