Masterchef

3 ordentliga mål mat och 2 mellanmål har jag tryckt i mig idag.
Idag bestämde jag mig för att ta tag i mitt liv igen efter några veckors hårt festande. Magen och resten av kroppen säger ifrån och det är dags att lyssna.
Frukost klockan 05.45 framför Nyhetsmorgon, havregrynsgröt med äppelmos.
Mellanmål vid 08.30, en apelsin och en kopp te.
Lunch vid 11.45, kycklingsoppa med nudlar.
Mellanmål vid 15.00, en apelsin.
5km löpning och 30 minuters styrka och sen lite middag, pasta med laxsås och spenat.


Kommentarer
Postat av: Stina

Skon kostar faktiskt bara 1299 ;) . och dina barn kommer bli super fina :) Sätt igång så får vi se haha :p

2011-12-15 @ 11:05:50
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0