Nu kör vi...

Nu är det dags att ta tag i det här på riktigt. Jag tänker starta en träningskalender. Varannan vecka tänker jag väga mig och mäta omfånget på lår, rumpa och mage (mina problemområden just nu).
Jag tänker även ta kort på mig själv varannan vecka och lägga upp på bloggen tillsammans med mina mått så att ni kan få följa min utveckling.

Jag börjar på måndag klockan 18.00 med spinning och sen kör jag ett danspass på tisdag och avslutar veckan med ett spinningpass på fredagen.

Invägningen kommer att börja på söndag, den 20 Februari och jag kommer då att lägga ut alla måt, vikter och bilder inför min första 2 veckors träningsperiod. Söndagen den 6e Mars kommer jag att väga och mäta mig igen så får vi se hur långt jag har kommit på 2 veckor.

Är det någon som vill hänga på min idé? =) Det blir kul om fler gör samma sak så kan man följa varandra och det blir lite mer pepp inför träningspassen.
Om ni vill vara med på min idé så kan ni väll skicka en kommentar så länkar jag till allas bloggar på söndagen när jag lägger ut mina mått.

KOM IGEN NU TJEJER OCH KILLAR! Nu gör vi det här! =)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jättebra idé! :) Jag kan tänka mig att vara med, men jag vill inte lägga upp bilder på mig själv i bloggen liksom och jag är även lite osäker till viktmåttet, men måttet i örvrigt (rumpa, mage och lår) kan jag tänka mig att lägga upp. :)

2011-02-18 @ 14:15:17
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Jag är också lite sugen på att vara med, men har inte helt bestämt mig än.. är lite osäker på hur mycket jag kan träna då mina knän och benhinnor bråkar just nu, och utan träning blir det inte så roligt.. men ska fundera på saken :) Vore roligt :)

2011-02-18 @ 18:11:55
URL: http://cessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0