Shopping

Här kommer lite bilder från min shopping i Thailand.

En dop present till Lovisa. Jag och Johan har blivit tillfrågade om att bli hennes gudföräldrar vilket vi självklart tackade ja till. =) Våran bild är inristad i en glaskub och bilden är i 3D.

Converse skor till min syster. Jag köpte röda till mig själv.

En väska utan massa fula designmärken på. HATAR när det är så uppenbart att en väska, skor eller andra saker är falska.


Skor skor och mera skor. ;)

Sushi-set i trä. Underlägg, pinnar, skålar och små klossar att ställa pinnarna på när man ätit med dem.


Två par jeans, sitter helt perfekt.


Massa kuddöverdrag i thailändskt silke.

Manchette knappar till min skräddarsydda skjorta och kostym. ;)

Lite dåliga bilder och mitt upp i fotandet så dog kamerabatteriet också.
Jag ska ta lite fler bilder imorgon så ska ni får se resten av sakerna jag köpte.

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Farbror

Det var fina saker du köpt i Thailand, känner igen en del då jag köpt samma som dig men denna gången måste jag hålla mig ifrån shoppandet, falska varor som klockor och annat skall jag inte köpa.

2011-02-05 @ 18:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0